کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ورود | ثبت نام     )
کرایه دیتا پروژکتور و پرده نمایش

 

 

کرایه دیتا پروژکتور در مشهد

 اگر به دنبال کرایه دیتا پروژکتور در مشهد هستید، فروشگاه غفوریان با ارائه دستگاه‌های با کیفیت و قیمت مناسب، گزینه‌ای ایده‌آل برای شماست. استفاده از دیتا پروژکتورها در ارائه‌های کاری، کلاس‌های آموزشی و تماشای فیلم و رویدادهای ورزشی بسیار متداول است.

کرایه ویدیو پروژکتور در مشهد

 کرایه ویدیو پروژکتور برای مراسم‌های مختلف، از جمله جشن‌های عروسی، تولد و مراسم سوگواری نیز مناسب است. دستگاه‌های ارائه شده توسط فروشگاه غفوریان دارای کیفیت تصویر عالی و روشنایی مناسب هستند.

شرایط کرایه :
کرایه هر شب یک دستگاه ویدئو پروژکتور عالی در حدود 600  و 800 هزار تومان است. ( با افزایش تعداد شب ها، این قیمت کاهش پیدا می کند) 


کرایه هر شب پرده نمایش ، 300 هزار تومان می باشد.


هنگام مراجعه حضوری، به همراه داشتن کارت ماشین و یا کارت ملی هوشمند الزامی می باشد.

 

توجه ساعت مراجعه 8:30 الی14 بعد ازظهر 17الی 20:30

جهت کسب اطلاع بیشتر با ما تماس بگیرید

نشانی: خراسان رضوی – مشهد- خیابان سناباد - مقابل سناباد37 -فروشگاه ماشین های اداری و کامپیوتر غفوریان

وبسایتwww.f10.ir

کدپستی:  9183664345

تلفن: 38480000-051

موبایل: 09153173144

ایمیل: info@f10.ir

اجاره دیتا پروژکتور

 برای اجاره دیتا پروژکتور، حتما به تعداد حضار و ابعاد سالن توجه داشته باشید. پروژکتورهای با روشنایی 3000 لومنز برای جمعیت‌های 15 تا 20 نفر ایده‌آل هستند و تصاویر با کیفیت بالا ارائه می‌دهند.

(در تعریف ساده لومن واحد اندازه گیری مقدار خروجی نوری است که پروژکتور می تواند تولید کند یا به بیان دیگر مقدار روشنایی یک پروژکتور است)

اجاره ویدیو پروژکتور

 برای اجاره ویدیو پروژکتور، می‌توانید با فروشگاه غفوریان تماس بگیرید و از مشاوره کارشناسان بهره‌مند شوید. شرایط کرایه به‌گونه‌ای تنظیم شده که با افزایش تعداد شب‌های اجاره، هزینه‌ها کاهش می‌یابد.

0
ثبت سفارش
تعداد
عنوان